Blockbuster Deals!!

Tuesday, January 8, 2013

new year priceless gift

Takde apa yg lebih mengujakan kpd seorang ibu daripada dapat melihat sendiri semua momen terpenting anak membesar. Aisy Rania pada 1.1.2013 haritu dah dapat merangkak dgn steady. Sblm2 ni mcm goyang2 sikit bontot dia sbb lutut tak kuat lagi. Tapi tahun baru ni slhamdulillah dh blh dh. So umur Aisy 9bln 11hari dia dh blh merangakak.

Tapi sekarang pesyen merangkak dia lain mcm sikit sbb sblh kaki guna lutut,sblh kaki guna tapak kaki untuk merangkak. Aduillaaa.. Tak tahu kenapa dia blh buat cmtu.huhu.. Neny dia ckp dia lorat tak sabar nak berdiri. Mmg pun sbb dia dh blh berdiri sendiri tp dgn pegang benda cth mcm sofa pastu baru dpt stand. Tapi risaula jgk dia x merangkak dgn proper. Tanya dgn occupational therapist, dia syorkan utk exercise sikit kaki aisy ni utk bagi kuatkan otot kaki dia. Hurrmm..kena flexkan kaki dia kiri kanan. Ok nnt nk exercise kan kaki aisy.

Cuba tgk kat video ni cmne aisy merangkak..


video

Tak payah la lorat sgt anak oii..buat satu2 k? huhu..

Published with Blogger-droid v2.0.3