Blockbuster Deals!!

Showing posts with label gathering. Show all posts
Showing posts with label gathering. Show all posts

Tuesday, April 5, 2011

Ahmad Fairus shots for BBF!

Salam,

walauweyh..memamng mantop even unedited! terbaik lah. nak simpan buat jadi kenang-kenangan. nanti boleh tunjuk kat anak cucu yang AHMAD FAIRUS pernah amek gambar utk gathering bonda..eceyh..

enough said, meh kita layan sume pic AF. kalo nak tgk ngan lebih byk, sila klik sini.


paling suke pic ini! sgt unik..sbb kitorg duk belakang reben yg lunda buat!!kretip kan?



nampak tak kegigihan hana kat situ? terduduk, berdiri sume ado..hahaha..


gambar kenangan..kena ingat sume BBF ni dngan blog diorg..hehehe..korang mmg RAWK! thanks all..luv u all lah BBF..mmmmuuaaahhxx...

Korang B2B sume, kalo nak amek OP hana mmg rekemen sgt AF! coz dia sgt sempoi. telatah dia mmg leh wat kite sengih manjang..miahahaha..and owh..hasil mmg marvellous..tak perlu kata apa-apa! senyum..

Last but not least, special thanks to AF sebab sudi mengambil gambar kitorg =)

Saturday, April 2, 2011

the best ever gathering! BLOGGER BRIDES FOREVER FIRST GATHERING =)

Salam,

phewww...hot! bukan sahaja suasana yg panas, tetapi juga seperti yang dijangkakan akan jadi event yang hot, ladies2 yg hottie jugak! hehe..alhamdulillah, semuanya sudah selesai. korang semua tadi pegi gathering happy tak? hikss..hana rasa sungguh gembira dapat gather dengan semua yg hana kenal di alam maya ni. ada yg first time jmp and ada yg dah berkali2 jumpa..hehe..

Tadi masa gathering, semua yg pergi ada hampir 30+ orang. itu tak termasuk pasangan.mmg kecoh habislah tadi.dengan ada AHMAD FAIRUS yang sempoi giller. hahaha..ayat dia masa snap pic mmg tak leh tahan..kuikuikui..tapi memang syioklah. posing sakan masing2!


tgk sume posing sakan!


ape yg aku cuba buat tu??? hahaha

ok, mula-mula seperti biasa ada sesi berkenalan dengan semua BBF. jadi, dr situ baru hana leh cam sorang2 sape yg hana tak kenal =). so, the next agenda is makan-makan.byk giller makan sampai kena tapau bg semua org..hahaha

kemudian, bermula lah pertandingan yg menggamatkan suasana. Iaitu pertandingan Rekaan Baju pengantin menggunakan surat khabar dalam masa 10minit! 10 minit yea..bukan sehari mahupun seminggu atau sebulan. dgn hanya diberi beberapa helai surat khabar lama, tali rapia dan pisau sahaja. so, pandai2 lah sume BBF mereka camne nak jadikan baju. hahaha..mcm2 pesen ado! meh kite tgk..


hah..ni model2 baju pengantin sokhabor..hahaha..

meh kita intai sikit baju pengantin yg cantik sgt sampai menang pertandingan tu..hehe


ok..pertandingan ni dimenangi oleh kumpulan mak Zaila. eceh..baju pengantin modern chic katanya..sebut modern sheeekk..gitu la kekdahnye..hahahaha..dpt lah hamper yang bernilai RM60 utk tempat pertama =)


kumpulan nawal ni tak ingat menang tmpt ke brp..tak ingt dah..


taraaa..ini lah kumpulan hana..yg dibintangi oleh (dr kiri) hana, aty, narz, dyll, nora =) dapat saguhati pun jadilah..huahuahua..

lepas aje main baju pengantin ni, sume mcm dah flat! hahahahaha..Mawar punyelah beria pikir nak buat games ape..hana pon pagi2 buta pegi petik daun pandan konon nak test skill korang racik bunga rampai..sumenya tinggal kenangan..hahaha..nan ado! penat uollss..

eyh..chop! lupe plak nak tunjukkan favors dan poster yang gempak hasil tangan org2 yang kreatif. hehehe..

Poster dan doily frame dr Creative by Lynda
, candy jar dari air tangan Mrz. Zaila, mini choc oreo muffin sumbangan ikhlas dari hana yoriee (sedapsedapbelaka)

Disebalik gathering ini, nak tunjuklah sikit muka-muka yang berhempas pulas menjayakan gathering ni. inilah antara ahli2 yang berjaya organize FIRST BBF GATHERING =)




macam2 gaya ada..from left: Lynda(creative director),Acik (emcee),Mawar(ajk aktiviti),Hana(catering),Nawal(tukang ikat reben),Zaila(candy jar dan kui-muih),June(bendahari),Eila(buat nasi impit),Amelyn(tukang buat hamper dan air),Farah(pengerusi). Tiada dalam gambar: atia(tukang buat corsages yg cute).

okeylah, rasanya itu aje kot updatesnya. insyaAllah, kalo panjang umur kita boleh lah organize lagi next gathering..kan? =) kena tggu pics dr amir rizal dan ahmad fairus! tak sabar!!!