Salam,
hihi..takmo ckp byk.. juz nak embed video ni jer. haha.. kat US movie ni dijangka release bulan 5. so, sempat lah kot habis pantang tgk movie ni..hahaha..mula la tu berangan! =p
Showing posts with label movie. Show all posts
Showing posts with label movie. Show all posts
Tuesday, January 31, 2012
Wednesday, March 2, 2011
I am Number four???
Assalamualaikum,
hehe..no no..i am not number four. insyaAllah will always be the only one..tarak ong lah no 4 ni kan? bak kata org cina. si! haha..
ini bukan nak citer pasal nombor. bukan nombor toto atau turutan nombor periksa dlm kelas dan sebagainya. tapi berkaitan movie I AM NUMBER FOUR.ok ok..ini rentetan atau sambungan dr entry yg lepas..kan hubby hana nak belanja tgk wayang malam tu sbb dia nak pujuk hana kan? so, cerita ini lah yg kami tgk.. =D
seriously, byk2 movie yg hana tgk utk tahun ni. yg ni lah yg paling best giller gaban!! from the beginning until the end mmg penuh ngan actions. dgn sound system yg mmg menggegarkan panggung! walauweyh..wa ckp lu..mmg syiok lah. u dun even need any pop corn pun coz u need ur eyes, ears and mind to focus on dat movie..betul! tak tipu pnye..hana bukan dpt ape pon promote citer ni. haha..juz nak kongsi yg citer ni mmg best and berbaloi lah tgk wayang =)

movie yg ke-2 plg kiri yg plg best antara byk2 movie..byk lg tiket movie.mana ntah ilang.saya mmg collect tiket movie ni.haha =p
*kantoi kat mana hana n hubby slalu tgk wayang..miahahaha*
sape yg belom tgk lagi pegi lah tgk movie ni k..

nak tgk trailer pegi sini
korg nak tgk tak besar mana calar keta hana yg telah meremukkan hati hubby hana?? hahaha..
taraaaaaaaaaaa...ini lah dia..kiri kanan kereta ada kesan yg sama..amacam?tu yg best kena marah ngan hubby hana tu..hahaha
hehe..no no..i am not number four. insyaAllah will always be the only one..tarak ong lah no 4 ni kan? bak kata org cina. si! haha..
ini bukan nak citer pasal nombor. bukan nombor toto atau turutan nombor periksa dlm kelas dan sebagainya. tapi berkaitan movie I AM NUMBER FOUR.ok ok..ini rentetan atau sambungan dr entry yg lepas..kan hubby hana nak belanja tgk wayang malam tu sbb dia nak pujuk hana kan? so, cerita ini lah yg kami tgk.. =D
seriously, byk2 movie yg hana tgk utk tahun ni. yg ni lah yg paling best giller gaban!! from the beginning until the end mmg penuh ngan actions. dgn sound system yg mmg menggegarkan panggung! walauweyh..wa ckp lu..mmg syiok lah. u dun even need any pop corn pun coz u need ur eyes, ears and mind to focus on dat movie..betul! tak tipu pnye..hana bukan dpt ape pon promote citer ni. haha..juz nak kongsi yg citer ni mmg best and berbaloi lah tgk wayang =)
movie yg ke-2 plg kiri yg plg best antara byk2 movie..byk lg tiket movie.mana ntah ilang.saya mmg collect tiket movie ni.haha =p
*kantoi kat mana hana n hubby slalu tgk wayang..miahahaha*
sape yg belom tgk lagi pegi lah tgk movie ni k..

nak tgk trailer pegi sini
korg nak tgk tak besar mana calar keta hana yg telah meremukkan hati hubby hana?? hahaha..
taraaaaaaaaaaa...ini lah dia..kiri kanan kereta ada kesan yg sama..amacam?tu yg best kena marah ngan hubby hana tu..hahaha
Wednesday, February 9, 2011
Burlesque Movie Review: Show Me How You Burlesque??
Salam,
Hallu...so, seperti yg dijanjikan hana akan review mengenai movie burlesque yg pernah hana cerita di sini. hari isnin yg lepas..hana bersiap2 utk pergi dgn adik hana. huhu..lou kong saya dah balik ke base. tak dapat pegi sama2 ngan dia..

Kitorg collect ticket dlm kol 8pm cmtu and masuk movie kol 9pm kat GSC Mid Valley. and hana jmp sorg blogger yg super dahsyat masa premiere screening tu..so, bergambar sat ngan dia..hehehe..tp tunggu di akhir review baru leh tgk pic wokeyh? hahaha =p
Ok..meh hana review utk korg2 yg bakal menonton mulai 17 Feb 2011. secara sinopsis, kisahnya menceritakan ttg Ali (Christina Aguilera) yg berdepan ngan masalah hidup. Ali kemudian buat keputusan utk pergi ke LA utk menjadi dancer dan penyanyi di mana2 kelab di LA dan kemudiannya dia terpukau melihat persembahan di Burlesque. Tetapi sblm itu dia kena buktikan yg she deserved to be on the stage to Tess (Cher-burlesque owner). Overall, ia mengisahkan bagaimana dia bersungguh2 utk mendapatkan kerja di burlesque dan utk menjadi terkenal di atas pentas burlesque..

Cerita ni ala2 musical movie..so, korg akan disajikan dgn banyak lagu nyanyian Christina yg bisa buatkan semua bulu di badan korg tegak berdiri..serius power sore dia dlm citer ni..hehe..dgn segala jenis tarian yg uissshhh..dahsat! (nasib laki aku tak ikut...hahahaha). the story takes about 1hour and 56 minutes which i think every single second will make ur eyes popped out and korg rasa mcm nak bangun menari je bila christina wat show..hehe..yg laki2 mesti ternganga besar tengok christina dlm citer ni..iyealah..18sxxx kan??hahahaha..and owwhh..ada story about this one guy yg tolong Ali ni sepanjang career dia..hot weyh this man!! =p

powerful and dazzling show..Show me How u burlesque!
So, ape lagi..dun forget to watch this movie tau..bukan slalu dpt tgk christina berlakon..hehe..hana mmg peminat dia dr dulu =) and tak lupe..hana pun one of this famous blogger fan's..hehehe..Taraaaaaaaaaaaaaa....

red mummy and me yo!! hehehe.. Red mummy siap tegur hana..cakap..mcm pernah jmp aje..hihihi..malu I..hana ni mana lah femes..kan? blogger picisan ajo=p owhhh..sy nampak besaaaarr sebelah akak red...huhuhu..RM mmg cute!
Hallu...so, seperti yg dijanjikan hana akan review mengenai movie burlesque yg pernah hana cerita di sini. hari isnin yg lepas..hana bersiap2 utk pergi dgn adik hana. huhu..lou kong saya dah balik ke base. tak dapat pegi sama2 ngan dia..

Kitorg collect ticket dlm kol 8pm cmtu and masuk movie kol 9pm kat GSC Mid Valley. and hana jmp sorg blogger yg super dahsyat masa premiere screening tu..so, bergambar sat ngan dia..hehehe..tp tunggu di akhir review baru leh tgk pic wokeyh? hahaha =p
Ok..meh hana review utk korg2 yg bakal menonton mulai 17 Feb 2011. secara sinopsis, kisahnya menceritakan ttg Ali (Christina Aguilera) yg berdepan ngan masalah hidup. Ali kemudian buat keputusan utk pergi ke LA utk menjadi dancer dan penyanyi di mana2 kelab di LA dan kemudiannya dia terpukau melihat persembahan di Burlesque. Tetapi sblm itu dia kena buktikan yg she deserved to be on the stage to Tess (Cher-burlesque owner). Overall, ia mengisahkan bagaimana dia bersungguh2 utk mendapatkan kerja di burlesque dan utk menjadi terkenal di atas pentas burlesque..

Cerita ni ala2 musical movie..so, korg akan disajikan dgn banyak lagu nyanyian Christina yg bisa buatkan semua bulu di badan korg tegak berdiri..serius power sore dia dlm citer ni..hehe..dgn segala jenis tarian yg uissshhh..dahsat! (nasib laki aku tak ikut...hahahaha). the story takes about 1hour and 56 minutes which i think every single second will make ur eyes popped out and korg rasa mcm nak bangun menari je bila christina wat show..hehe..yg laki2 mesti ternganga besar tengok christina dlm citer ni..iyealah..18sxxx kan??hahahaha..and owwhh..ada story about this one guy yg tolong Ali ni sepanjang career dia..hot weyh this man!! =p

powerful and dazzling show..Show me How u burlesque!
So, ape lagi..dun forget to watch this movie tau..bukan slalu dpt tgk christina berlakon..hehe..hana mmg peminat dia dr dulu =) and tak lupe..hana pun one of this famous blogger fan's..hehehe..Taraaaaaaaaaaaaaa....

red mummy and me yo!! hehehe.. Red mummy siap tegur hana..cakap..mcm pernah jmp aje..hihihi..malu I..hana ni mana lah femes..kan? blogger picisan ajo=p owhhh..sy nampak besaaaarr sebelah akak red...huhuhu..RM mmg cute!
Subscribe to:
Posts (Atom)