Blockbuster Deals!!

Friday, July 1, 2011

sedih meninggalkan suami

Salam,

hi semua..actually, hana malas layan mood sedih2 ni. hehe, tapi cam nak bercerita juga. tak ada lah sedih mana pon. hana je yg lelebih. =p

semalam, habislah sudah tempoh cuti belajar hana. hari ni iaitu hari JUMAAT hana telah kembali bekerja seperti dahulu kala. nasib lah sehari je kerja minggu ni. haishh..sob sob sob..sedih meninggalkan suami utk ke kerja sbb dah tak dapat jalankan rutin seharian hana sebagai seorang isteri seperti menyiapkan sarapan pagi, makan petang before suami gerak nak pegi kerja (kalau kerja malam), siapkan bekal dia, cari baju, socks n etc dia. tambah sedih bila hana pergi kerja (kol 8am) dia baru balik kerja (8am) and hana balik kerja (5pm) dia pergi kerja (6pm). uwaaaaaaaaaa..tak ke setiap hari mcm jmp bape minit je..itu pon kalau tak jam jalan. sempat lah jmp..kalo tak, nan ado lah gamaknye!

hurmm..rupanya PJD (pasangan jarak dekat) pon ada masalah gak eyh..hahaha..sblm ni ingt PJJ aje yg susah nak jmp. hurmm..harapnye cepat lah abg dpt tukar shift pagi. nasiblah ada sabtu, ahad. boleh lah hana tatap wajah suami kesayangan even waktu dia nyenyak tidur =)

6 comments:

Hunny Kitty said...

sabar ye hana........biasa la..sedangkan lidah lagik tergeget....huhuh komitment kije pun nak kene layan...kalau takkk alamat...tak makan la...huhuhu

fitria said...

wajah kesayangan hamba.. :) sabar ye.. hana dah tabah lalui PJJ.. of kos hana akan tabah tgu weekend.. huhu(pandai noo nasihat org.. diri sendiri xtau lg..huhuhu)

hana yoriee said...

sya: hihi..itu lah..mencari sesuap nasi..kenalah berkorban kan?

maria: wajah kesayangan hamba siapakah gerangan? hahaha..betul2, dulu dah penah lalui PJJ..ni dah jadi PJD cam dah manja2 tu yg jadi melodrama plak tu..hehe

choclairissa @ intan said...

sabar ye hana..dugaan tu~

nida-razak said...

sabar ye hana..atleast hujung minggu dpat jumpa kn..xpe..bersusah sekarang..akan datang mna tau, dpt lebih.. =)

Jan@Afzan said...

harap hana boleh bersabar ye..insya Allah, ada hikmahnya & mana tahu Allah bagi dugaan dulu, baru bagi kesenagan utk kamu, suami-isteri..

btw, ur mini RV sedap sampai ke hari ni, teringat2..hehe

-JAn-