Blockbuster Deals!!

Thursday, November 4, 2010

1st fitting

Salam,

hoh..esok 1st fitting..habeslah..hahahaha..smlm dah lah melantak sakan kat The Spread, The Gardens..lemak kat perut ni bagai diternak2 dah..haishhh..

cemana ler gamaknya rupe baju den? huhu..hopefully Mixora wat cecantek lah..hihi..=) esok, kak ina nak pi tgk n ukur2 dewan nak discuss psl pelamin skali..yes!

ayah ni bising2 uruskan borang nikah..poning plak palo den. mcm2 la..org suruh booking tok kadi, dia sibuk nak sijil kursus kawen bagai..hadeyhlaaa..pengantin laki nye borg pun belum pos lg ni haa..tp ayah serupa mcm nak pi hantar borg sume dah..hurmmm..

12 comments:

K.I.N.A said...

hehe..best la dpt ayh yg excited cm hana..ayh kina rilek je tak amik tau..haha..

hana yoriee said...

dia bukan excited kina..tp bising2 marah2 ni.huh..tensi ni..hahaha..kina lmbt lg..lg setahun..ayah hana ni nak kat sebulan br bising2..=p

cik fiza said...

wah dh makin hampir.. debaran makin terasa :)

mysarah said...

ayah i tak peduli kot. haha

Khumaera Ismail said...

weewitt..hana na gi fitting..tape..sila th napas utk kempiskan perut anda..huhu~

iedayah said...

sian u hana..ayah u risau kn u tu..agp je tegurn dr sorg bapa kpd anak yg xlm lg akn dilepaskannye ea dear..=p

farahfatihah said...

apa2 pun borang nikah kasi setel yer huhuhu sbb sangkut yg tu, habis la semua benda sangkut huhu saja bg cuak hahah

annie said...

hi hana, im your follower, baru je.semoga semua berjalan lancar =)

hana yoriee said...

fizzie: terasa sbb byk tak siap lagi..hahaha

mysarah: ini bukan takat ayah je pedulik..ngan saksi2 nak call en tunang tauhu?? hahaha..pening!

iedayah: hihi..takde ape tu..dia bebel2 bese dah dgr..kuikuikui..

ff: hoh..farah Jaat!! =p

annie: hi annie!! thanks jd follower hana..=))

hana yoriee said...

khumaera: tertinggal plak..hehe..ampun..tahan napas?? kang pengsan plak tak bernapas lama2..hahahaha

Hana said...

good luck dear.. how's? abah kite pon paling bising pasal borang nikah ritu.. yela, orang dh ajak takut tak jadi plak nikahnya.. hehe

hana yoriee said...

hana..hi pengantin baru..huhu..tu ler..cuak pasal tu lah nih..haishh..insyaAllah minggu ni setel borg mohon nikah tu..