Blockbuster Deals!!

Friday, January 8, 2010

an official start of my journey

asaalamualaikum..yeeehuuu..at last i have a gut to start blogging about my journey to be a so-called-future-wife to my lovely fiance..erm..eventho sang tunang tidak berada dekat dgn daku, tetapi kugigihkan jua hati ini..iskh..la..kan bagus if aku segigih ini untuk siapkan my master thesis..huahuahua..today was the 5th day my fiance have gone for his OJT at KD PERANTAU. huh..masih lama lg harus menanti..its 9 months babe..he will be back only this october..but, im praying hard dat i still can meet him in between this 9 months eventho peluangnya sangat tipis hokeyh..huhu..saat ini, aku sangat lah merindui sang tunang yang petang ni akan belayar ke Langkawi.."Dy, if dpt call dinda before belayar dy call yea?"..kata2 daku pada sang tunang..hope dia dapat la call kan? ermm..actually this blog aku buat becoz at this point of time aku rasa bahagia sekali kerana aku akan menanti hari2 kami akan jadi raja sehari..pernah suatu ketika dulu..aku berkata pada kawan rapatku 'SARA'..hehe..(nama u enterframe kat sini walaupun saya tak bgtau u lg kewujudan blog ni..hehe)..ana hanye akan buat blog after ana dah mengecap bahagia..so, mulai hari ini..aku akan menulis journey aku yang tak seberapa ini untuk menjadi bakal wife seorg navy..hehe..doakan kami sentiasa dilimpahi nikmat kebahagiaan yea?? till then, aku akan mula survey2 sedikit demi sedikit persiapan untuk majlis kami nanti..




p-o-s-t-i-t-s-h-o-r-t: hope i can manage to find the best deal in town to get the gud prices for our wedding..



2 comments:

Cik Belle said...

hye hana yoriee! happy preparing. i linked urs.. tihihi.

hana yoriee said...

hehe..thanks for linked me.. =) its my pleasure..