Blockbuster Deals!!

Thursday, May 27, 2010

black board + chalk + big tree

Salam..

hihi..td tgk blog cik xora yg review pasal pre-wed reen..pics nye sgt somelll!!! hihi..ni yg membuatkan hana tak sabar nak wat pre-wed jugak..tp kena tggu en tunang tu cuti laa..hurmm..tak tau la bile dia boleh cuti =( ..

pastu bila jalan2 tgk wedding site ni..cam menarik je..dia guna black board + chalk..cute!


pun boleh jadi penunjuk arah masa kawen..hehe..tak payah print2..pastu boleh guna dan guna lagi..kan??
source: weddingchicks

pastu, jenjalan lagi kat blog 1 OP ni..adeyhlaaa..saya sgt tergezut tgk pic di bawah ni..serius!!


Cantik giller ok pic ni!! pokok ni sgt besar kan??pastu yg peliknye..mcm mana lah diorg ni panjat pokok ni??huhu..kagum giller..ke mmg rendah je dahan pokok ni? hehehe..
source: Budak Jawe

10 comments:

Xora said...

cantik kan pokok tu! kat Peveyheck pun ada. dah cam peterpan kecilnya kan?

hana yoriee said...

ha ah..tu laa..pkok ni sgt amat besar..hehe..tp cantik..

harzharun said...

idea black board n chalk tu sgt best la!

hana yoriee said...

harzharun: hihi..sgt best kan??boleh la cube nnt.. =)

farahfatihah said...

hana, cantiknya pic yg pokok tu!!!!! ishh cantik la!!! cantikk!!! aa kan dah meroyan ni!!! ish!!! hahahha dorg guna tangga kot..

hana yoriee said...

ff: iyea..iyea..iyea cik farah!!!! i know..hahaha..jgn meroyan2..kang melarat susah lak hana jd penyebab..agagagaga..

miss nona said...

hana..i amek budak jawe ni as OP nnti. xsilap i,i bace..dorg naik atas photog tu pnjt.cm..nek kt bahu. mybe amek yg belah dahan rndah n meniti ke side tu..

Reen Tart Nenas said...

hana: cepat2 buat pre wed :) owh sebelum hari nya tu, sgt la stress coz takut hasilnya tak ok... tp alhamdulillah :) saye suka. dah buat, jgn lupa upload keh :)

didieadila said...

pokok cmni klu kt tmn tasik taiping byk n mmg rendah pon dahannye..sng je nk pnjat..hehe..

hana yoriee said...

miss nona: waahh..naik panjat2 ngan bergaun sume??uish..dahsat sungguh! kalo hana mmg gayat tak hengat laaa..hehe..penakut..

reen: i jeles tgk pic u hokeyh..sweet je..jelas terpancar sinar bahagia..ecewaahh..ni nak tunggu si dia cuti baru leh pre-wed.OP on je bile2..huhu

didieadila: jauhnye taiping..kat UPM ada kot..hehe..amek kat tanah tumpah uni je pun jadik laa..agagaga..