Blockbuster Deals!!

Thursday, September 30, 2010

slash slash slash ape yg patut

Salam,

hi b2b semua..amacam? masih mood beraya ke? hahaha..hana dah takde nak raya2 ni..beberapa hr yg lepas hana telah berjaya membeli beberapa perkara.weeeeeeeeeee...malas nak pikir panjang2. terus je heret mama ngan sis g nilai 3. kalau tak beli ape2 kang duit habes gitu jek..baik lekatkan duit tu cepat2.haha..

so, meh tgk ape yg berjaya di buat dan dirembat!

1. dah beli kotak doorgifts..haaaaaaaaaaaa..inilah yg paling pening nak buat keputusan tau. dr hrtu dok tanye mama., nak bg brng kraf or nak bg ape..edible or inedible.1001 soklan tnye.pening tauhu! kalo tak caya cube tnye yanie n huda..asyik tnye dorg pasal idea doorgift aje..huhuhu.. memandangkan utk doorgift nikah, kakak Shena saya berbesar hati nak mengsponsor, makanya saya dgn berbesar bukan setakat hati..limpa jantung sume..menerima dan bersyukur yg amat. Masheh Shena! hihi..hana tau Shena baca blog kan? hahahaa..So, kotak dibawah ini (utk kenduri) udah di beli secarton dgn harga yg masih dibawah budget..*senyum* save save..


2. dah beli brg2 utk wat hantaran..entah tak tau jadik ke tak.tp td balik kerja mama dah siap balut2 dah sume 9 alas.heh..pantas kan mama saya! syabas mama..haha..hana pon tak pasti cantek ke tidak hiasan hantarannye nnt. kite tgk ajelah nnt yea..*yg ni takde pic* ampun..

3. dah beli shaggy carpet for peranten room. warna purple pink! i loike it very2 much la. beli kat nilai masa tu dah mlm..dia kata bg harga spesel kat kitorg..entah ler kata2 manis jek agaknye..huehuehue..tp beli jugak..takpe yg penting poket msh kata ok, so beli sekeping..takdelah besar mana carpetnye..bolehlah..

tapi kan, nak tnye korg ni..bilik hana ni masa tunang hrtu dah cat kaler peach. pastu langsir n carpet kaler pepel pink. perabot mmg tak tukar dah..iyealah..org bukan nak tgk bilik lama2 pun kn? gpun perabot bilik ni tunang hrtu beli..bazir lah kan beli baru? tp ape pendapat korg..sesuai ke cat bilik kaler peach ngan langsir n carpet pepel? tak caca merba ke? huhu..cube tgk post ini utk tgk kaler bilik hana.

hah..itu jelah progressnye. skrg dh boleh buat sikit2 ape yg patut. tinggal benda2 kecil aje rasanye yg tak selesai lg.

8 comments:

Hana said...

rase cam ok je.. i got baju ngan combination tu.. hehe.. tapi baju la.. :)

ElyaElmo said...

purple ngn peach masuk jeee hanaa...he3

Xora said...

byk ni progress hana!

hana yoriee said...

Hana: cam ok je ek? mama pun ckp ok..haishh..kalau bilik kaler putih lg berseri kan? aiyoo..poning..

elya: masuk yeaaaaaaaa...ermm..kena pikir allocation bajet ngan penat nk ngecat. mgkin tak cat baru dah..kuikuikui..

Xora: hihi..kena bykkan progress sbb lg 2bulan aje xora!! takuts..

farahfatihah said...

ok je babe warna tu....wahh nak beg itu gak...huhu xmalu

hana yoriee said...

ff: ok ek? kalo camtu ok je lah..haha..malas nak pikir lama2 dah. beg tu insyaAllah dapat..haha..sume tetamu sama je..vip ke tak ke sama aje..hahaha..

TheBubblyMe said...

Wowee! bnyk progress Hana... Congrats dear! Purple & peach? sweet!!

hana yoriee said...

ainey: huhu..masih ada lg yg takde progress ainey..wuwuwu..cat peach, langsir carpet pepel, baju putih + tiffany.. aduh..mcm2 kaler ada!