Blockbuster Deals!!

Monday, March 14, 2011

my mum fashion design in a RUNAWAY!!

Salam,

hihi..tajuk kali ni mmg tarak tipu2 pny..bukan cobaan..tp mmg betul2..hahahaha..mama hana punya rekaan baju diperagakan di pentas fesyen baru2 ini..hihi..bangga sket jadi anak beliau. mana taknya. bukan sbrg org leh peragakan rekaan baju kat pentas fesyen kan?? hehe..meh tgk sikit baju yg mama hana reka.. =)


focus on the lady with black batik blouse =)


haaaa...amacam? cantek tak?? mama do it from the design, canting, colour and sewing..semuanya tau!


the back view =)


ok..thats all for today..hehe..tak sabar nak balik KL!!!

9 comments:

"cikkin" said...

wah!! hana..bangganya kite..=)
hebat laa mama hana..mama hana memang ade butik ke? boley tempah baju?

cik fiza said...

waahhh mmg cantekk sgt..
mama ana mmg sgt kreatif dan berbakat...

LittleSunshine said...

wah hebatnya mama hana..cantikkk...kreatif =)

Cik Puan Fia said...

SANGAT CANTIK BAJU TUE...

Mawar misswateva said...

hana, mama hana bukak butik ke?haaaiiihh..tatau pun.cantik baju tu!

lovelyadibah said...

*clap2* hebat!

hana yoriee said...

cikkin: thanks cikkin! mama hana takde butik tapi dia under kraftangan malaysia slalu ikut promosi kraftangan. kalo tak silap 18/3-3/4 ada promosi kat AEON jusco bukit raja,klang.dia bukak booth kat sana.

fizzie: itulah..mama mmg kretif..bila hana nak amek serap bakat dia tah..

littlesunshine: thanks dear.. =0

cik puan fia: hihi..tu lah..cantek kan?

mawar: mama takde butik. dulu ada bengkel batik kat kraftangan kelemak. tp skrg dia buat kat rumah je..dia malas nak travel hari2 ke melaka dah..huhu

dba: yeay..hana pon clap sama =)

zalykha mohd said...

kak ani mmg kelassss :)
tahniah kak ani

hana yoriee said...

kak ani mmg sentiasa curlassssss..hahahaha..