Blockbuster Deals!!

Thursday, March 31, 2011

Bila suami hilang ingatan..

Salam,

haiyooo..choi! kalau jadi seperti di tajuk. mintak simpang! huhu..al-kisahnya terjadi pada malam tadi. tapi sebelum itu, kalaulah terjadi seperti perkara di atas, memang dahsyat kan? iyalah, lama kasih terjalin lepas tu dia boleh tak ingat plak isteri dia siapa. huhuhu..sodeyh.

cerita dia macam ni. malam tadi seperti biasa, kami suami isteri akan calling2 lah tanya dah makan belum ke apa kan? tapi semalam suami hana ni tak call-call. pelik ni.so, hana call. hana pon tanyalah, "abang dah lupa kat kita ke?". pastu dialog pun bermula:

hubby: ini siapa? nak cakap dgn siapa?
hana: mcm biasalah abg wat lawak bodoh dia. nak ckp dgn abg la.
hubby: abang? saya abang orang ke?
hana: abg jgn nak mengada leh tak? dah lah tak call seharian..huhuhu..(ngan nada sedeyh)
hubby: laa..nape nak sedih2 pulak?
hana: iyalah..nak cakap dgn suami kita lah.
hubby: alamak! saya dah kahwin ke?
hana: abg, jgn lah main-main.
hubby: betul lah. nak main-main apanya. saya ni tinggal bujang aje kat sini.
hana: abg!!!!!!!! serius lah. nak cakap dgn abglah!

dan berjela2 lagi lah apa yg dia bebel. mengada2. hana dah cuak dah. dia ni betul ke tak kan. dalam 15min jugaklah dia hilang ingatan..huhu..hilang ingatan buat-buat. tension mak! iyealah..dia kata, awal2 permulaan telefon dah cakap dia tak ingat kat isteri dia. kan? so, dia kata nak sangat lah tu abang hilang ingatan..huhu..JAHAT betul! rupanya dia tak call sbb sibuk untuk siapkan dokumen kerja yg kena hantar esok..huh..


sekadar gambar hiasan..from google.

mana lah kita nak mintak jadi camtu kan? haishh..tapi kalau jadi hishhkk..tak tau cmne nak cakap.Doa lah agar semua dilindungi dan dirahmati Allah. =)

p/s: Selamat tunggu lagi 2 hari utk Blogger Brides Forever Gathering.

14 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

hahaha~ ingtkn hilang ingatan btul2..gurau2 manje.. =)

hana yoriee said...

maera: huhu..itulah..tp dh nak sedeyh jugaklah kalo dia tak ingat kat hana..

choclairissa @ intan said...

ape kate hana pulak main x ingat die bile die call..main main manje ajer ;)

hana yoriee said...

intan: hahaha..dia ni susah sikit ditipu..sbb hana tak pandai tipu2..huhu..tp nnt hana try test. =)

Miss Sunshine said...

Alalalala.. manjanye... comel je.. :)

hana yoriee said...

miss sunshine: manja2 ngada gitu..hahaha..=)

nYomeL said...

hehehe.. seb baik gurau2 manje je..
doa byk2 moga kebahagiaan trs berkekalan kan hana.. Amin! :D

hana yoriee said...

nyomel: amin!! =) kadang2 boring jugak kalo takde gurau2 kan? hikss..

nYomeL said...

yer btul..!! kene la ade gurau2 sayang..
baru beshhh~!! hihihi..

Daleela said...

hahahah cute lah yanie... seronok gak leh lupe2 sekejap.. baru tau setulus mana cinta die.. mcm cite asmara.. hahaha

hana yoriee said...

nyomel: haaa..ni mst biasa bergurau2 sayang kan? hahaha

daleela: dear..hana lah..yanie tu my blogger bestie. hahahaha..waahh..peminat citer asmara yea? hikss..

cheQmOomOo said...

scary T_T

missbutterfly said...

gurau manja tu hana..ahaha

hana yoriee said...

cheqmoomoo: ape yg scary? me or the story? hahaha..

jaja: tu lah..smlm pon bz..ckp ngan dia malas layan dia smlm. pastu hbs meeting tadi dia call asyik wat lawak..cmne nak marah? huhuhu