Blockbuster Deals!!

Tuesday, April 5, 2011

Ahmad Fairus shots for BBF!

Salam,

walauweyh..memamng mantop even unedited! terbaik lah. nak simpan buat jadi kenang-kenangan. nanti boleh tunjuk kat anak cucu yang AHMAD FAIRUS pernah amek gambar utk gathering bonda..eceyh..

enough said, meh kita layan sume pic AF. kalo nak tgk ngan lebih byk, sila klik sini.


paling suke pic ini! sgt unik..sbb kitorg duk belakang reben yg lunda buat!!kretip kan?



nampak tak kegigihan hana kat situ? terduduk, berdiri sume ado..hahaha..


gambar kenangan..kena ingat sume BBF ni dngan blog diorg..hehehe..korang mmg RAWK! thanks all..luv u all lah BBF..mmmmuuaaahhxx...

Korang B2B sume, kalo nak amek OP hana mmg rekemen sgt AF! coz dia sgt sempoi. telatah dia mmg leh wat kite sengih manjang..miahahaha..and owh..hasil mmg marvellous..tak perlu kata apa-apa! senyum..

Last but not least, special thanks to AF sebab sudi mengambil gambar kitorg =)

5 comments:

lovelyadibah said...

2 la kan!!dh emel..so dh leh menabung dari sekarang..HAHA~..

btw,suka nyer dapat jumpa hana!!:)

aTy _faRed~ said...

memang cun semua picture..!!! simpan jadi kenangan...:)

hana yoriee said...

dba: yea..menabung dr skrg..=) suka jugak dpt jmp dba!! even cm tak berapa cam sbb dba tak pakai spec..hahaha

aty: yup..kenangan!!penting..hehe

。+゚o。. Puan Dot . 。o+゚。 said...

seronok betul dapat jumpe smua.. even aku rase penat sgt hari tu.. blk dr gath terus tido..hohoho

hana yoriee said...

Puan dot: hehehe..itulah pasal..even penat tapi seronok mengatasi segalanya..=)