Blockbuster Deals!!

Wednesday, April 14, 2010

Terharu dgn Feedback anda..

Salam semua,

hye uolls..saya amat terharu dengan feedback dan response2 positif dr sume rakan2 yg saya dapat utk beaucraft-ku pny blog. even sgt lah baby lagi dlm blogshop ni tapi alhamdulillah dpt sokongan dan beberapa kawan blogger yg turut mempromosi beaucraft-ku ni kepada org lain di luar sana. Terutamanya kepada Cik Xora, Cik Ellfazira dan Zara yang telah mempromosikan blog beaucraft-ku ini secara tidak langsung. Saya bg pihak beaucraft-ku mengucapkan berbanyak2 terima kasih.. =)

Di kesempatan ini, saya ingin war-warkan mengenai Promosi Kerja Kahwin anjuran Kraftangan Malaysia akan diadakan pada bulan 6 ini. Buat masa ini official date masih belum ditetapkan. Tapi nnt hana akan update ngan uolls kemudian. InsyaAllah, MRS Craft Collection @ beaucraft-ku akan ada di promosi kerja kahwin tersebut. So, jemput ramai2 dtg utk jenguk hasil kerja tgn kami.. =)

beaucraft-ku telah update beberapa product spt bunga dulang, kotak songket bunga stokin kat blog beaucraft-ku. Jemput ler tgk2..if ada sape2 minat boleh bgtau hana or email kat adik hana..
okies?



lastly..Thanks to all for being such a lovely supporter.. =) and to Yanie too..thanks for dat lovely coach scarf.i loike! =)

5 comments:

Iryani Azlan said...

Hana, yanie pun support...nanti yani spread the news to kawan2 yang nak kahwin okay!!!By the way, yanie dah tanya adik hana berapa diary songket tu sebab sangat lawa...Huhu

Anonymous said...

Most Welcome dear!!!!

hana yoriee said...

Yanie: hehe.haaa..tnye je dia..nnt deal dgn dia k yanie? support dr anda sgt dihargai..

zara: hehe..mmmuuhaaxx..nnt tgklah slalu update kami k?kami sedaya upaya utk membuat cenderahati yg within our customer budget.. =)

Elya Roza said...

buat sendiri kee hana? buku tu

hana yoriee said...

Elya: iyea..sume adalah handmade..done by my Super MAMA..hehe..